Σούπερ μάρκετ: Μέτρα μόνο στα χαρτιά, το «τρικ» με προσφορές και εκπτώσεις που φουσκώνουν τις τιμές
Άκαρπα αποδεικνύονται στην πράξη τα μέτρα στα σούπερ μάρκετ κατά της ακρίβειας που τέθηκαν σε ισχύ από την 1η Μαρτίου. Ένα επικοινωνιακό τέχνασμα που παραπλανεί το καταναλωτικό κοινό, όπως το χαρακτηρίζουν παράγοντες της αγοράς, αλλά και καταναλωτές αφού δεν παρατηρούν «καμία μείωση» στον οικονομικό τους προϋπολογισμό για τα σούπερ μάρκετ. Οι τιμές των περισσότερων προϊόντων είτε δεν έχουν…